Сьогодні неможливо організувати ефективне просування товарів і послуг без грамотної рекламної кампанії. Конкуренція на ринку настільки висока, що старі представники малого і середнього бізнесу виграють тільки за рахунок впізнаваності. А новим доводиться працювати на повну котушку, щоб не загубитися в морі аналогічних товарів.
Для інформування цільової аудиторії про нові сервіси та продукції, необхідно застосовувати ефективні способи. ними є організація і проведення промо-кампанії.
Створення та презентація промо- або PR-акції - це цілий перелік заходів, метою яких є стимулювання ринку збуту, презентація товару споживачеві. Промо-подія - презентація продукції в інтерактивній формі. Вона супроводжується поширенням безкоштовних подарунків, проведенням конкурсів, цікавих ігор, шоу-програм.