Rate this item
  • 5.00 / 5 5
(1 vote)

Будь-івент - корпоратив, наприклад, і навіть весілля може бути у вас кілька разів. З випускним вечором все трохи інакше. Як не крути, а випустити зі школи двічі вийде навряд чи. Саме тому, до питання випускного важливо підходити з усією відповідальністю. Часто підготовку починають ще з вересня.

Якщо у дітей відповідальний і досвідчений вчитель, він завчасно подбати про організацію. Краще за все звернеться до досвідчених фахівців. Але в більшості випадків організація випускного лягає на плечі батьків. І, звичайно, самих ініціативних випускників.

1. Як краще: агентство або своїми силами?

На батьківських зборах перше завдання - вирішити, хто буде робити випускний?

Тут варіантів небагато чому: або самі, або йдемо до організаторів. Більшість шкіл намагаються заощадити гроші і займається всім батьківська «трійка». Цей варіант непоганий. Особливо, зважаючи на те, що батьки тверезо оцінюють бюджети свята. Та й до того ж, хто як не вони найкраще знають своїх дітей?

Але, як показує практика, якщо ти робиш щось вперше, складно врахувати всі дрібниці. Досвідчені координатори і організатори мають базу підрядників. Знають, яким буде сценарний хід. Орієнтуються, у скільки обійдеться оренда обладнання для випускного. Весь цей багаж знань допомагає створити якісний івент.

Якщо ви все ж вирішили, що організація випускного - справа рук батьків випускаються, то наступна частина статті - для вас.

У ВАС Є ПИТАННЯ ?! ХОЧЕТЕ, ми вам передзвонимо?

Заповніть форму зворотного зв'язку і наші оператори обов'язково з Вами зв'яжуться протягом 10-15 хвилин!

2. Що важливо не забути: організація випускного вечора від А до Я

Далеко не кожен день люди, не пов'язані зі сферою івент, роблять заходи. Тим більше - випускний. Такий вечір - подія масштабне і багатоетапний. Тому хочеться поділиться з вами своїм досвідом і зробити підготовку до випуску приємніше. З чого почати?

2.1 Хто в списках?

Учні та батьки - це не єдині люди на випускному. Варто пам'ятати про те, що є улюблені вчителі-предметники, класний керівник, адміністрація і почесні гості. Всіх цих людей варто враховувати при складанні списків. А витрати розподілять між випускниками.

На жаль, список запрошених гостей - річ непостійна. Він змінюється до останнього. Тому, краще закладати трохи більше, ніж потім вирішувати це в екстреному режимі.

2.2 Вибір місця

Один з принципових питань - де відзначити? Більшість проводить урочисту частину в будівлі школи. На банкет - переміщаються в ресторан. Є ті, хто дотримується позиції: «По ресторан знаходяться». І залишаються в школі і на банкет. Тут є свої плюси, мінуси та особливості організації, про що ми поговоримо пізніше.

Також, як варіант можна вибрати базу відпочинку або заміський комплекс. Замість одного вечора, організувати святкові вихідні - чому б і ні? Зараз навіть є класи, які разом відправляються в подорож за кордон. Якщо вам дозволяють це зробити фінанси, такий спосіб відзначити випускний теж має місце бути. По крайней мере, це точно запам'ятається.

2.3 фотозоні

Емоції - це важливо. Але для деяких якісні фотографії бувають навіть важливіше емоцій. Тому один з дуже важливих елементів випускного - фотозоні. Це місце, де можна зробити гарне фото з учителем, подругами, батьками. Ну, або просто показати себе красивого або красиву в кадрі.

Сучасні декоратори і дизайнери можуть створити що завгодно на ваше прохання. Банер з номером школи, роком випуску, особистим хештегом і взагалі чим завгодно. Щоб додати пишності й урочистості можна замовити повітряні кулі.

Якщо бюджет не передбачає зону для фотографій, можна прикрасити одну зі стін. Виглядає не так розкішно і пишно. Але явно краще, ніж нічого. І, звичайно, не забудьте про фотографа і відеографії. Нікому не хочеться в свій випускний фотографувати всіх подружок.

2.4 Ведучий на випускний

Той самий чоловік, який буде весь вечір створювати атмосферу. Ведучий - невід'ємна частина як офіційної частини, так і банкету. Для офіційної частини в більшості випадків запрошують когось досвідченого з вчительського складу. Кого-то, хто «собаку з'їв» на випускних.

Неофіційна частина йде в руки професійним ведучим. Часто від нього виходить ідея випускного, його тематика. Провідні підбирають конкурси та розваги в залежності від особливостей класу. Якщо ж хочете заощадити, то тоді ваш вибір - все той же член педагогічного складу.

У чому мінус такого вибору? Можуть виникнути зволікання і затримки. Не завжди конкурси та розваги підходять молодіжної аудиторії. Ну, і лиску проффесиональной вечора не буде. Разом з тим, запрошена людина не знає випускників так, як знає шкільний учитель. Тут палиця з двома кінцями.

2.5 Діджей на випускному

Без цієї людини «кіна не буде». Довго просидіти за столами все одно ніхто не зможе. Всі захочуть танцювати. І якщо дискотека буде нудною і млявою, то швидше за все настрій зіпсується. Тому звернути увагу на вибір діджея на випускному.

Якщо ви запрошуєте ведучого з боку, то швидше за все у нього є напарник-діджей. Він супроводжує всі конкурси і коментарі ведучого. Також - керує дискотекою. Така співпраця дуже часто налагоджено без слів. І це допомагає зробити свято динамічним.

Щоб дискотека вдалася - дайте діджею плейлист. Заздалегідь. Якщо цього не зробити, то він може просто не вгадати сов кусамі випускників. Іноді достатньо 10-15 треків, щоб просто поставити орієнтир. Далі - він самостійно підбирає музичний супровід.

2.6 Букети для вчителів

Звичайно, жоден випускний не обходиться без слів подяки. Часто ці слова підкріплюються подарунками школі і букетами. Для того, щоб у вас «не боліла голова» за квіти в останній момент - домовтеся заздалегідь. До речі, так ви зможете заощадити частину коштів. Деякі флористичні компанії роблять знижки при ранньому бронюванні.

2.7 Охорона

Потурбуйтеся про безпеку. Випускники - люди непередбачувані. Хтось когось образив, хтось комусь сказав щось не те. А тут ще й випускники минулих років прийшли всіх привітати «не в тему». Ці питання легко зможе вирішити пару чоловік охоронців. Всі залишаються на місцях і в хорошому настрої. Це не найдорожче задоволення, але дуже часто виручає при проведенні заходів більше 30-40 чоловік.

У ВАС Є ПИТАННЯ ?! ХОЧЕТЕ, ми вам передзвонимо?

Заповніть форму зворотного зв'язку і наші оператори обов'язково з Вами зв'яжуться протягом 10-15 хвилин!

3. Що важливо, якщо весь випускний в школі?

Провести цей день в будівлі школи - непогана ідея. Особливо, з огляду на той факт, що на зустрічі будуть приїжджати далеко не всі. Однак, тут є цілий ряд особливостей, про які не варто забувати. Наприклад:

  • Банкетне меню. У ресторані ви просто вибираєте страви. В цьому випадку доведеться подумати про доставку їжі в школу і її сервіровці.
  • Оренда стільців і столів. Далеко не завжди шкільні актові зали призначені для масштабних свят. Якщо ви хочете, щоб було красиво - потрібна оренда стільців і столів.
  • Декор. Також як зі стільцями в шкільних залах не завжди неймовірно красиво. Тому потрібен декор. Можливо навіть більше, ніж в ресторані. А більше в цьому слцучае значить дорожче.
  • Світлове обладнання. Школа - не клуб. І тут не посперечаєшся. У будь-якому випадку, щоб дискотека була дискотекою, потрібно специфічне освітлення. Подумайте про це заздалегідь.

Як зробити краще: поїхати в ресторан або залишитися в школі? Тут вже залежить від бажання дітей. але організувати випускний вечір в завданні школи трохи більше енергозатратно.

4. Фото і відеозйомка на заході

Є категорії витрат, яких не можна уникнути. Хороший фотограф і видеограф саме ці категорії. Як вже говорили на початку - випускний не повторюється. А значить, треба запам'ятати все з першого разу.

Вибираючи фотографа і відеограф на івент, зверніть увагу на:

  • ціни
  • Портфоліо
  • Відгуки
  • Манеру спілкування з замовником

Добре, якщо людина має приклади робіт з схожого заходу. Значить, він уже в курсі, що як влаштовано. Та й послухати відгуки інших клієнтів-випускників буде не зайвим. Це дасть можливість розуміти, що приблизно ви одержите за підсумком.

Обговоріть з фотографом і відеографом кількість годин роботи, матеріали, які отримаєте за підсумком. Так як випуск - подія масштабне, краще брати 2 оператора і 2 фотографа. Так ви зможете отримати максимально повну і динамічну історію всього заходу. Важливо, щоб вони знали таймінг вечора і орієнтувалися на локації.

У ВАС Є ПИТАННЯ ?! ХОЧЕТЕ, ми вам передзвонимо?

Заповніть форму зворотного зв'язку і наші оператори обов'язково з Вами зв'яжуться протягом 10-15 хвилин!

5. Чи потрібні спецефекти?

Гармата-конфетті, дим-машина або установка для мильних бульбашок - все те, що зробить будь-яке свято більш барвистим. Однак, будь-яке обладнання вимагає вміння і навичок поводження. Як наслідок, потрібна людина, які все це підключить. Тобто, до додаткових витрат варто додати оренду обладнання та техніка.

І, звичайно, якщо дозволяє бюджет - салют. В принципі, зі звичайними салютними установками впорається будь-яка доросла чоловік. Якщо ж ви захочете видовищний, залповий феєрверк - доведеться звертатися до фахівців.

Потрібні вам спецефекти чи ні - на ваш розсуд. Але якщо ваш бюджет дозволяє прикрасити випускний вечір - це створить атмосферу і зробить картинку більш барвистою. Як варіант більш бюджетний - можна замовити гелієві світлодіодні кульки. Чи не салют, але теж видовищно і мило.

6. Чи потрібен торт на випускний?

Торт - класичне завершення свята. Чи потрібен він в цьому випадку? Питання спірне. Багато хто відмовляється від торта на користь інших солодощів. Купити еклери, капкейкі або інший десерт на вибір - дешевше. Та й не факт, що хтось буде їсти торт в кінці вечора. Зазвичай випускники гуляють до світанку. По суті, саме це є фіналом свята. Тобто, торт на випускний - той елемент, який легко можна упустити.

Якщо ж ви вирішите, що він вам просто необхідний, можна використовувати багатоярусний торт з фальш-коржами. Він буде виглядати видовищно, але коштувати - на порядок дешевше. Раніше часто робили торти у формі книги і дзвіночка. Нам здається, що таке оформлення застаріло. Але як ідея для випускного все ж має місце бути. Вибір залишається за вами.

7. Як добре провести час?

Ключова особливість будь-якого свята - його програма. Для того, щоб ніхто не занудьгував разом з ведучим варто продумати конкурси конкретно під вашу аудиторію. Не зайвим буде підготувати виступи, можливо, в жартівливій формі. До речі, бувають такі поздоровлення від батьків - в житті не здогадаєшся, що це виступають не професіонали.

Можна запросити шоу-балет або вокалістів. Добре скрасять вечір фокусник або артисти оригінального жанру. Все залежить від вашого бюджету.

Варто також враховувати, що випускний зазвичай триває до ранку. Якщо ви хочете, щоб всі відчували себе добре - стежте за виносом їжі і алкоголю. Все повинно бути поступово і в міру. Тоді всім буде весело і все будуть відчувати себе добре.

8. Недоторканний запас

Напевно, цей пункт трохи вас збентежив. АЛЕ величезне прохання звернути на нього особливо увагу. Для того щоб організувати випускний вечір без неприємних наслідків ви повинні врахувати деякі моменти. Буде бій посуду, можливо хтось щось зламає. Або доведеться продовжувати діджея або ведучого. Можливо, потрібна буде доплата фотографу.

І тут з'являється він - недоторканний запас. Це ті кошти, які ви відкладаєте «про всяк випадок». Якщо він не знадобиться - добре. Ці гроші можна буде повернути. Але якщо виникнуть труднощі і питання - їх можна буде вирішити легше і без головного болю.

Виходячи з досвіду, десь 50% завжди розходяться.

Як бачите, організація випускного вечора - процес трудомісткий. Є багато деталей, які можна легко втратити. Тому, якщо є така можливість - довірте це заняття професіоналам. Тоді все пройде на вищому рівні. А батьки і вчителі зможуть уникнути безлічі негараздів. Якщо ж будете організовувати цей вечір самостійно, сподіваємося, наша стаття вам стане в нагоді.

У ВАС Є ПИТАННЯ ?! ХОЧЕТЕ, ми вам передзвонимо?

Заповніть форму зворотного зв'язку і наші оператори обов'язково з Вами зв'яжуться протягом 10-15 хвилин!

Next Post Як правильно організувати тімбілдінг?

Залишити відповідь